Mydlana bańka wspomnień.

Jesteś moją złotą rybką. Trzymam Cię w mojej szklanej kuli i co dzień rozmawiam. Przyglądam się Twoim oczom. Mam tylko 3 życzenia. Zamiast wody wlałam krew. Pływasz w nienawiści. Jesteś jak ja. Wszyscy umrzemy.
 Czarne myśli. Niespełnione marzenia. Mapa wspomnień, krętych dróg. Poplątane wszystko. Przydymione. Gdzieś na dnie jesteś Ty. Nienawiść. Zagubione szczęście. Jestem psychopatą.



,,Jakoś taki jestem smutny chyba w sumie. Lubię się czasami powygłupiać, ale tak naprawdę to chyba jestem taki jakiś smutny. Nie chce mi się za bardzo śmiać. Z czego tu się śmiać? Co ma być takiego fajnego? Nie no, fajnie, generalnie jest fajnie, ale tak w ogóle to jak się tak pomyśli o tym wszystkim, co się dzieje i o tym, że człowiek jeszcze musi parę rzeczy zrobić w życiu to jakoś mnie to specjalnie nie zachęca."


środa, 27 marca 2013

Prześlij komentarz

Natalia Jeger. Obsługiwane przez usługę Blogger.